Αντιδράσεις για τη σκηνή με τo παιδικό φέρετρο στο «Μπρούσκο»- Τι απαντά ο Κούλλης Νικολάου;

Αντιδράσεις για τη σκηνή με τo παιδικό φέρετρο στο «Μπρούσκο»- Τι απαντά ο Κούλλης Νικολάου;

Αντιδράσεις για τη σκηνή με τo παιδικό φέρετρο στο «Μπρούσκο»- Τι απαντά ο Κούλλης Νικολάου;

Συνεχίζεται για δεύτερη βδομάδα η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μεταξύ των φανατικών του «Μπρούσκο» για το αν ο ΑΝΤ1 έπρεπε ή όχι να μεταδώσει τη σκηνή όπου o Ματθαίος κρατά στα χέρια του το φέρετρο του αδικοχαμένου παιδιού του. Τι απαντά ο Κούλλης Νικολάου;

Του Κωνσταντίνου Χάμπαλη

Μία βδομάδα μετά την προβολή του επεισοδίου με την κηδεία του παιδιού του Ματθαίου και της Αναστασίας, η αντιπαράθεση μεταξύ των φανατικών του «Μπρούσκο» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεχίζεται. Ομολογουμένως, η σκηνή όπου ο Ματθαίος μεταφέρει στα χέρια το φέρετρο με το νεκρό παιδί του, ήταν μία από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές της φετινής σεζόν για το «Μπρούσκο και δη για τον Κούλλη Νικολάουπου κατάφερε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να ξεπεράσει τον εαυτό του και συνταράξει το κοινό με την ερμηνεία του. Ένα μοναδικό τηλεοπτικό ενσταντανέ για την κυπριακή τηλεόραση, που παρά τις υψηλές τηλεθεάσεις που κατέγραψε, κατάφερε να χωρίσει τους τηλεθεατές σε δύο στρατόπεδα. Έπρεπε ή όχι ο ΑΝΤ1 να μεταδώσει το συγκεκριμένο στιγμιότυπο σε ζώνη που παρακολουθούν μικρά παιδιά; Θα μπορούσε ή όχι ο σκηνοθέτης να μεταδώσει τα γεγονότα μία μέρα μετάόταν ο Ματθαίος παίρνει την απόφαση να φύγει για Λονδίνο, ώστε να πάει στο άλλο παιδί του και να επιστρέψουν μαζί καθώς ο Δημήτρης ο γιος του Ματθαίου θέλει να πάει στον τάφο του αδερφού του; Ο Κούλλης Νικολάου τοποθετείται επί του θέματος και ξεκαθαρίζει ότι «Θέλαμε να αποδώσουμε τη σκηνή έτσι ακριβώς όπως ήταν γραμμένη στο σενάριο χωρίς υπερβολή και περιττά λόγια». Το συγκεκριμένο επεισόδιο τονίζει, προβλήθηκε με απόλυτη σοβαρότητα και ήθος και προπάντων σεβασμό στους τηλεθεατές. «Καταφέραμε να δώσουμε τα δικά μας μηνύματα στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης του κόσμου σε θέματα δωρεάς οργάνων», λέει στη συνέχεια.

Έγινε για λόγους τηλεθέασης;

«Φυσικά και όχι», απαντά. «Έγινε καθαρά για σκοπούς δραματουργίας». Η επιτυχία του «Μπρούσκο», ξεκαθαρίζει, «βασίζεται στο γεγονός ότι καταφέρνει κάθε φορά να ξεφεύγει από τα τετριμμένα της σαπουνόπερας και του περιτυλίγματος και να αποδίδει τις σκηνές έτσι ακριβώς όπως πρέπει χωρίς σκηνοθετικά τρικ και κατ στο μοντάζ.

Αντιδράσεις
Αποδεχτές και οι θετικές και οι αρνητικές αντιδράσεις, λέει, σημειώνοντας ότι ως παραγωγή «Είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους δημοσιεύματα. Το “Μπρούσκο” έχει ένα ιδιαίτερο κοινό που άλλοτε συμφωνεί κι άλλοτε διαφωνεί με το περιεχόμενό του. Μια ματιά στην προσωπική σελίδα της σειράς στο Facebookθα διαπιστώσετε ότι πολλοί είναι εκείνοι που καταφέρθηκαν εναντίον της συγκεκριμένης σκηνής κι άλλοι που μας συνέχαιραν. Είναι σεβαστή η άποψη του οποιουδήποτε τηλεθεατή. Όλα γίνονται με γνώμονα την καλαισθησία και την ευαισθησία σε συγκεκριμένα θέματα. Θεωρώ θετική την αντίδραση του κόσμου. Θεωρώ ότι είναι ο πνεύμονας του σώματος που ονομάζεται “Μπρούσκο”. Αποδεχτές και οι θετικές και οι αρνητικές αντιδράσεις» καταλήγει.

Πηγή : Περιοδικό Tv Μανία, τεύχος 1212

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *