Greece’s Next Top Model: Μοντέλες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης

Greece’s Next Top Model: Μοντέλες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης

Greece’s Next Top Model: Μοντέλες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης

Όμορφες, εντυπωσιακές και φιλόδοξες. Και κλεισμένες στο ίδιο σπίτι. Ο συνδυασμός για τις γυναίκες του «Greece Next Top Model» θυμίζει κάτι από Χιροσίμα. Ακόμα και χωρίς την αδιάκριτη παρουσία της Μέγκι Ντρίο.

Από το Κώστα Μπουρούση

Είναι η Μέγκι η καλύτερη κακιά που ανέδειξε ελληνικό reality show μετά την Άσπα Τσίνα; Πόσο γερά είναι τα θεμέλια της φιλίας ανάμεσα στην Εύη και τη Μικαέλα; Πότε η Άννα Αμανατίδου θα απασφαλίσει για να γίνει το σώσε στην κατά τ’ άλλα ιλουστρασιόν έπαυλη του «Greece Next Top Model»; Θα σκοράρει ο Ρονάλντο, κατά κόσμον Ειρήνη Ερμίδου από τα αποδυτήρια, και θα στρογγυλοκαθίσει στον θρόνο του reality μόδας εκτοπίζοντας τα φαβορί; Γιατί αποχώρησε οικειοθελώς η Γαρυφαλιά; Δέχτηκε πόλεμο από τις συμπαίκτριές της ή απλώς δεν άντεξε μακριά από τον σύντροφό της, ο οποίος μάλιστα φημολογείται ότι έβαλε λυτούς και δεμένους για να εξασφαλίσει την είσοδό της στο παιχνίδι; Πολλά, ασήμαντα σημαντικά και κυρίως αναπάντητα ερωτήματα βασανίζουν κάθε εβδομάδα τους τηλεθεατές, από τη μέρα που η Βίκυ Καγιά αποφάσισε να αλλάξει το γράμμα γ του επιθέτου της με το κ, να σπείρει τον σπόρο του ανταγωνισμού ανάμεσα στα εκκολαπτόμενα top models κι εκείνα με τη σειρά τους να μετατρέψουν το GNTΜ σε σφηκοφωλιά. Κι όλα αυτά την εποχή που σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο βασιλεύει η πολιτική ορθότητα και οι γυναίκες συνασπίζονται γύρω από το #MeToo, όπως ακριβώς οι ρουβίτσες περικυκλώνουν τον Σάκη σε κλασικό σχηματισμό λοξής φάλαγγας. Αλλά εδώ είναι Βαλκάνια – και δη νότια.

Όλα είχαν αρχίσει να διαφαίνονται ήδη από τις οντισιόν του παιχνιδιού. Από τη μία ήταν οι σεμνές και ταπεινές υποψήφιες (βλ. Χριστιάνα) που μιλούσαν στην επιτροπή με το σεις και με σας, με βλέμμα σταθερά χαμηλωμένο -όπως η Αλίκη στην «Υπολοχαγό Νατάσα» μπρος στον Γερμανό κατακτητή- κι από την άλλη ήταν οι χειραφετημένες, οι δυναμικές, οι πολύ σίγουρες για τον εαυτό τους, οι πιο ατίθασες κι από τη Στεφανία στο αναμορφωτήριο, κοντολογίς οι γλωσσοκοπάνες – για ποια Μικαέλα χτυπά η καμπάνα; Η Μέγκι ήταν αναμφίβολα μια από τις δεύτερες. Αποφασισμένη να κατακτήσει τα catwalks, τις φωτογραφήσεις, τους καταλόγους και τις επιδείξεις μόδας, μπήκε στο παιχνίδι με αέρα, σιγουριά και αυτοπεποίθηση να φαν’ κι οι κότες. Φυσικά, και καθόλου δεν την ενδιέφερε η καλή τηλεοπτική εικόνα της. Άλλωστε, η ιστορία έχει αποδείξει ότι όσο πιο αιχμηρός είσαι, τόσο πιο ψηλά στα trending topics των κοινωνικών δικτύων αναρριχάσαι. Εκτός κι αν είσαι ο Ντάνος.

Ευτυχώς, για το τηλεοπτικό κοινό, δυστυχώς για εκείνην, η πιο αμφιλεγόμενη παίκτρια του GNTM, εκείνη που κατάφερε να μετατρέψει το πνευματικό τέκνο της Tyra Banks σε ρούγα γειτονιάς ελληνικής ταινίας του ‘50 -χωρίς την καφετζού- μέσα στο σπίτι/μετα-παρθεναγωγείο βρήκε δύο γυναίκες που θα μπορούσαν να την ανταγωνιστούν στα ίσα στην κλίμακα της Κρουέλα Ντε Βιλ: τη Μικαέλα Φωτιάδη και την Εύη Ιωαννίδου. Η παλαίμαχη Σταρ Ελλάς, μυημένη στα κόλπα του μόντελινγκ και υπερβολικά βέβαιη για τα ταλέντα και τις ικανότητές της, αλλά και η πιο low profile, μα και φαρμακερή ως οχιά διμούτσουνη όταν η «ευγενής άμιλλα» φουντώνει, δημιούργησαν μια τριάδα-κόλαση. Γρήγορα οι συζητήσεις τους στο δωμάτιο όπου πραγματοποιούσαν σχεδόν με ενάργεια χωματουργικές εργασίες (βλ. έθαβαν τις υπόλοιπες συμπαίκτριές τους, μα κυρίως την Άννα Αμανατίδου) έγιναν η απόλυτη ένοχη απόλαυση του σόου. Η κάμερα δεν έχανε ούτε δευτερόλεπτο αυτής της καθημερινής ιεροτελεστίας τους, να περνούν δηλαδή από κόσκινο τα υπόλοιπα υποψήφια top models. Μιλάμε για κουτσομπολιό κορυφής.

Φυσικά, εκεί όπου οι άλλες σταματούσαν, η Μέγκι Ντρίο που εκδιώχθηκε από το σόου προκαλώντας φρενίτιδα στα κοινωνικά δίκτυα, συνέχιζε. Μάλιστα, σε ένα από τα τελευταία της κρεσέντο κι ενώ τα ελληνικά της παρέμεναν σταθερά παράδειγμα προς αποφυγήν έσπευσε να χαρακτηρίσει τις ανθυποψήφιές της ως «παρθενοπιπίτσες». Ήταν ξεκάθαρα μια στιγμή πολύ προσωπικής γλωσσικής επιφοίτησης. Αφορμή για το ένα ακόμα πικρόχολο σχόλιό της ήταν η στάση των κοριτσιών που είχαν δεύτερες (και τρίτες και τέταρτες σκέψεις) να φωτογραφηθούν σε μία από τις δοκιμασίες της εβδομάδας μαζί με ένα δίμετρο αρσενικό μοντέλο.

Εδώ που τα λέμε ίσως ήταν η πρώτη φορά στο παιχνίδι που η Μέγκι είχε τα δίκια της. Όπως δίκιο έχει πάντα η Μικαέλα Φωτιάδη, η πάλαι ποτέ εστεμμένη που πιστεύει ότι είναι καλύτερη από την καθεμία (ναι, και από τις φίλες της) και φροντίζει να το δείχνει με κάθε τρόπο. Σηκώνει τα πόδια, κάνει τούμπες, επιχειρεί διπλά άξελ και τριπλά τόλουπ, βάζει τα κλάματα -και οδηγεί τη Βίκυ Καγιά στο απονενοημένο, δηλαδή να τη συμβουλεύσει ότι πρέπει να σπουδάσει υποκριτική στο Actor’s Studio- προκειμένου να ξεχωρίσει στις φωτογραφήσεις. Ιστορική σχεδόν έχει μείνει η στιγμή όπου ο φωτογράφος Θανάσης Κρίκης την επιβράβευσε στη διάρκεια ενός shooting και έκτοτε η Μικαέλα, αυτό το ίνδαλμα με το μαλλί που πήγαινε για Μέριλιν αλλά προέκυψε Ντένη Μαρκορά, καμαρώνει σαν γύφτικο σκεπάρνι. Και επιτίθεται σε κάθε ευκαιρία στην Άννα Αμανατίδου, η οποία εξελίσσεται ταχέως στην άλλη όψη (τη μελαχρινή) του ίδιου νομίσματος.

Η φιλόδοξη Instagramer, την οποία μάλιστα η διασπασμένη πια τριάδα έψεξε ότι μπήκε στο παιχνίδι για να αυξήσει τους followers της, αφού για μερικές εβδομάδες εμφανίστηκε χαμηλοβλεπούσα και καμώθηκε το σφουγγάρι που θέλει να ρουφήξει όλη τη γνώση, αποφάσισε ότι ήταν ώρα να εμφανίσει τον αληθινό εαυτό της. Εκείνον που διαρκώς έχει νεύρα -όχι για τις άλλες, αλλά για την ίδια, όπως διατείνεται- και που κοπιάρει ανερυθρίαστα -ας μιλήσουμε με αλήθειες- τις πόζες της Μικαέλας ρίχνοντας έτσι νερό στον μύλο του μεταξύ τους ακήρυχτου πολέμου. Όσο για την Εύη Ιωαννίδου; Θα μπορούσε να υποστηρίξει κάποιος ότι είναι η πιο ήπια από τις τρεις «Χάριτες» του GNTM, ωστόσο, όπως μπορεί να παρατηρήσει το έμπειρο μάτι του τηλεθεατή φρόντιζε να βάζει τη δική της πινελιά, φουντώνοντας την ήδη πυρωμένη Μέγκι. Ευτυχώς, τώρα της έμεινε η άξια διάδοχός της, η βασίλισσα της τηλεοπτικής ρούγας, η Μικαέλα Φωτιάδη με τη σπουδαία καριέρα της Σταρ Ελλάς, της Μις Ευρώπη και της συμμετοχής της σε βίντεο κλιπ με τη διάσημη Ελληνίδα πορνοστάρ Μαρία Αλεξάνδρου.

Αντίπαλον δέος των τριών που έγιναν δύο δεν θα μπορούσε παρά να είναι η Ειρήνη Ερμίδου. Το αγοροκόριτσο του GNTM δεν μασάει τα λόγια του, ούτε καταλαβαίνει από φτηνά γυναικουλίστικα κουτσομπολιά. Γι’ αυτό και κάθε φορά που άκουγε ότι Μέγκι, Εύη και Μικαέλα έπαιρναν θετική κριτική το πρόσωπό της θύμιζε στραγγιστό γιαούρτι 2% ληγμένο από την εποχή που η Βίκυ Καγιά σάρωνε ως αλωνιστική μηχανή τα catwalks πλάι στην Linda Evangelista (ναι, ξινισμένο). Βέβαια, τώρα πλέον που η σύμμαχός της Γαρυφαλιά αποχώρησε από το παιχνίδι αηδιασμένη από το gossip και τις φθονερές κακίες, η επονομαζόμενη Ρονάλντο θα πρέπει να αναζητήσει νέους συμμάχους. Θα μπορούσε να τους βρει στο πρόσωπο της Χριστιάνας Σκούρα που τηρεί στάση πιο ουδέτερη κι από εκείνη της Ελβετίας, της Ξανθούλας Τζεφερού ή αλλιώς της αγαπημένης της κριτικής επιτροπής και άρα ασυγχώρητης για την τριάδα -ειδικά για τη Μικαέλα Φωτιάδη που φέρεται να της επιτίθεται με τον σταθερά άκομψο και χοντροκομμένο τρόπο της- ή ακόμα και της Ειρήνης Στεριανού. Άλλωστε, ως εξ αγχιστείας συγγενής της οικογένειας των γατών ελέω του τόσο χαρακτηριστικού νιαουρίσματός της, η Ριάνα από το κάτω Διαβολίτσι μπορεί να ανακαλύψει άξαφνα την τίγρη μέσα της.

Και να βρυχηθεί με τέτοια επιτυχία, ώστε η Βίκυ Καγιά να την προτρέψει να αφήσει τα catwalks και να πιάσει τη μέθοδο Στανισλάφσκι – ή έστω έναν αντιλυσσικό ορό. Όχι, δηλαδή, ότι είναι η μόνη που το χρειάζεται στο αλμοδοβαρικό σπίτι του GNTM. Άλλωστε, το κακό παράδειγμα φροντίζουν πρώτους απ’ όλους να δίνουν οι ίδιοι οι κριτές. Ήδη η κόντρα της δασκάλας με τα καρέ μαλλιά Βίκυς Καγιά με τον -τύφλα να ‘χει ο Mario Testino- Δημήτρη Σκουλό έχει αποσπάσει τιμές viral. Εκείνος σταυροκοπιέται με όσα ακούει από αυτήν, εκείνη βρίσκει τις κριτικές του «απ’ τα Άγραφα». Πολύ θέλει ο τηλεθεατής να πάρει τα βουνά, ειδικά σε μια χώρα που παράγει πια περισσότερα μοντέλα απ’ όσα μπορούν να ντύσουν όλοι οι σχεδιαστές της μαζί; Ευτυχώς, πάντα θα έχουμε τη Ζενεβιέβ. Μια γυναίκα που αντιμετωπίζει τα έντεκα εναπομείναντα μοντέλα λίγο χειρότερα απ’ ό,τι μέσος παλιός καραβανάς τα στραβάδια του λόχου του. Αλλά, σιγά μην ιδρώσει το αυτί τους.

Πηγή : Περιοδικό Down Town, τ. 623

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *