To DanSink και άλλα 14 ναυάγια της σεζόν

To DanSink και άλλα 14 ναυάγια της σεζόν

To DanSink και άλλα 14 ναυάγια της σεζόν

«Ό,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο», λέει το γνωστό λαϊκό άσμα, όμως, για κάποια φετινά προγράμματα ούτε η αρχή ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική. Με αφορμή τον ξαφνικό θάνατο του πάλαι ποτέ δημοφιλούς talent show του TVOne καταγράφουμε τα μεγαλύτερα λουκέτα της φετινής σεζόν.

DANSING 6

Ή πιο σωστά DanSink, αφού το κάποτε εμβληματικό φιλανθρωπικό show εμπνεύσεως Χουλιάρα βυθίστηκε αύτανδρο από το πρώτο κιόλας live. Καμία έκπληξη εδώ, αν σκεφτείς ότι τέσσερα live ήταν τέσσερα… περισσότερα απ’ όσα πραγματικά άξιζε ένα τόσο κακοστημένο, ερασιτεχνικό και θανάσιμα ανιαρό show-αρπαχτή. Το TVOne δεν ήταν σίγουρο εάν θα έβγαζε τελικά την έκτη ενσάρκωση του δημοφιλούς του brand, την πρώτη μετά την αποχώρηση της Αριστοτέλους, και πήγαινε από αναβολή σε αναβολή. Τελικά, το έβγαλαν στην ουρά της σεζόν και αδερφέ μου, καλύτερα να του φύτευαν μια σφαίρα στο κεφάλι και να το έθαβαν στην πίσω αυλή του Αρχάγγελου. Το κοινό τού γύρισε την πλάτη από το πρώτο κιόλας live, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις των συντελεστών στα φιλάνθρωπα αισθήματα των τηλεθεατών. Τελικά, το μόνο πραγματικά φιλανθρωπικό που έκαναν ήταν που το έβγαλαν από τη μηχανική υποστήριξη μια ώρα αρχύτερα.

Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ

Ο ποιος; Κανείς δεν κατάλαβε τον λόγο ύπαρξης αυτής της μετριότατης (υποτίθεται) κωμικής συμπαραγωγής του TVOne με το ελλαδικό Star, ειδικά όταν οι προηγούμενες απόπειρες του τελευταίου για κυπριακές συνεργασίες («Όρκος σιωπής», «Η μαμά λείπει ταξίδι για δουλειές») πήγαν άπατες ένθεν κι ένθεν. Όπως ήταν επόμενο, ο «Άνδρας» έγινε ο εφιάλτης των δύο καναλιών που σχεδόν κατέστρεψε την prime time κι απ’ την οποία εξαφανίστηκε γρηγορότερα κι απ’ την Έφη Ηροδότου.

ΑΛΛΑΖΩ

Η πρώτη απόπειρα για κυπριακό ριάλιτι τύπου «Extreme Makeover» ήταν ακριβώς τόσο χάλια όσο ακούγεται, αν και υπάρχει ακόμα διαφωνία ως προς το τι ήταν χειρότερο: οι στιχομυθίες του Νικόλα Ιωαννίδη με τη βοηθό του, το καραστημένο «δράμα» των παικτριών ή το γεγονός ότι ήταν πρακτικά αδύνατο να ξεχωρίσεις το «πριν» της υποτιθέμενης μεταμόρφωσης από το «μετά»; Τουλάχιστον, έμεινε στην ιστορία για το «όχι τώρα, όχι τώρα» του παρουσιαστή και το πρώτο στον κόσμο δοκιμαστήριο με κουρτίνα που… κλειδώνει.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Λογικά, κάπου στην Αγία Γραφή θα αναφέρει πως η Χριστίνα Ιακώβου πρέπει να κάνει κάθε χρόνο στο TVOne εκπομπή περιήγησης σε χωριά και μοναστήρια που δεν τη βλέπει ψυχή, αλλιώς δεν εξηγείται το γιατί η συγκεκριμένη παρουσιάστρια αντιμετωπίζεται περίπου ως θέσφατο. God works in mysterious ways, όντως…

30 ΜΕΡΕΣ

Σε ένα κανονικό κανάλι όποιος τολμούσε να προτείνει έστω το concept με δύο τύπισσες να περιπλανώνται σαν τις άδικες κατάρες και μάλιστα η μία απ’ αυτές να είναι η Κάλια Ελευθερίου, θα είχε απολυθεί και απελαθεί για σιγουριά. Όμως, στο TVOne με τη διοίκηση που γνώριζε από τηλεόραση όσο κι από κβαντική μηχανική, θεωρήθηκε εξαιρετική ιδέα και εξαπολύθηκε επάνω στο ανυποψίαστο κοινό, το οποίο και κινήθηκε αντίστροφα από τις δύο πρωταγωνίστριες: Έτρεξε 100άρι προς την αντίθετη κατεύθυνση.

THE BLOGGER

Ξέρω ότι σας βάζω δύσκολα αλλά για προσπαθήστε να θυμηθείτε. Η στιλιστική εκπομπή-ορφανό του αδικοχαμένου MADcy με την Έβελυν Καζαντζόγλου, που βρήκε φιλόξενη στέγη στο TVOne, και ο θρύλος λέει πως τη μέρα που έγραψε 3% άνοιγαν σαμπάνιες, γιατί πρακτικά διπλασίασαν τη μέση τηλεθέαση. Όχι; Τίποτα; Nada; Δεν πειράζει, ούτε αυτοί που το έβλεπαν το θυμούνται. Και οι πέντε.

ΤΗΛΕΤΑΙΝΙΕΣ TV ONE / ΣΤΟ ΑΛΑΛΟΥΜ

Ο πνιγμένος απ’ τα μαλλιά πιάνεται και το κανάλι του Αρχάγγελου σκέφτηκε αντί να πετάξει λεφτά σε μια κακή σειρά να τα πετάξει σε πολλές κακές τηλεταινίες – λες και η ασέλγεια σε βάρος κλασικών ελληνικών ταινιών με τις ανεκδιήγητες «Comedy Movie Nights» δεν έγινε ποτέ μάθημα. Η ειρωνεία; Ένα επεισόδιο που διαδραματιζόταν σε ξενοδοχείο οδήγησε την παραγωγή στην απόφαση να κόψουν τις τηλεταινίες (που ούτως ή άλλως έβλεπαν ελάχιστοι) και να το επεκτείνουν σε σειρά. Έτσι, γεννήθηκε το «Αλαλούμ» και τελικά το TVOne πέταξε λεφτά και σε κακή σειρά. Win win.

CUP OF JOY

Για κάποιο λόγο οι δημιουργοί του Dot, που πήγε αδιάβαστο στο TVOne, επανήλθαν με παρόμοιο μαγκαζίνο, αυτή τη φορά στον Alpha και με παρουσιαστές την Τζώρτζια Παναγή και τον Άθω Αντωνίου. Συμπαθητικό δεν λέμε (και καλογυρισμένο), όμως, η «Χαρά» δεν κράτησε για πολύ. Διέκοψε στις γιορτές, υποτίθεται για να επιστρέψει την άνοιξη, αλλά δεν ξύπνησε ποτέ από τη χειμερία νάρκη.

 

ΠΟΠΗ ΚΑΙ ΑΝΤΖΙΕΛΑ RELOAD

Ευθανασία κανείς; Το πρόβλημα δεν είναι ότι το Σίγμα νεκρανάστησε δύο χαρακτήρες που ήταν ήδη παρωχημένοι όταν πρωτοβγήκαν αέρα πριν 25 χρόνια, ούτε το ότι οι Κωστάκης Κωνσταντίνου και Ανδρέας Αργυρίδης υποδύονται τις γριές χωρίς να χρειάζονται καν μακιγιάζ. Το πρόβλημα είναι η έλλειψη συναίσθησης, τόσο από την πλευρά του καναλιού που εξακολουθεί με εκπομπές-απολιθώματα, όπως αυτή, να κακοποιεί την κυπριακή σάτιρα αλλά κι από τη μεριά των δύο συμπαθέστατων κατά τ’ άλλα ηθοποιών που δείχνουν να έχουν παγιδευτεί σε μια χρονική λούπα αιώνια καταδικασμένοι να επαναλαμβάνουν τα ίδια χοντροκομμένα, άνοστα «αστεία», με ύφος και τεχνάσματα του ‘90.

 

ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ SATURDAY NIGHT

Ίσως το πιο παραπλανημένο concept που είδαμε φέτος. Τη σεζόν ‘16-‘17 ήταν ένα φτηνιάρικο, μάλλον θλιβερό και εκτός πραγματικότητας stand up comedy αλλά, τουλάχιστον, με την καρδιά στη θέση του και στηριζόμενο αποκλειστικά στη συμπαθητική persona του Κώστα Πρίγκιπα. Φέτος, για κάποιο λόγο τού έβαλαν μπάντα και γλάστρα, εισήγαγαν παιχνίδια με κάτι props προφανώς αγορασμένα από καζαντί, κόλλησαν κι ένα «Saturday Night» στον τίτλο και το μετέτρεψαν σε φτωχό συγγενή του Λούη, την ίδια χρονιά, μάλιστα, που η δημοτικότητα του τελευταίου έχει εκτοξευτεί σε δυσθεώρητα ύψη. Fuck logic, σωστά;

 

ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΡΟΜΟΣ

Αναμφισβήτητα μία από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, εκπομπή της φετινής σεζόν και στα σίγουρα η πιο άτυχη, αφού κόπηκε ήσυχα και διακριτικά όπως ξεκίνησε. Ο Πόλυς Κυριάκου πέτυχε πραγματικά ενδιαφέρουσες συζητήσεις με αγαπημένους καλλιτέχνες, όμως, το δυσβάσταχτο κόστος και η έλλειψη χορηγού, από ένα σημείο και μετά (διέθετε για συγκεκριμένο αριθμό εκπομπών), έστειλε πρόωρα την εκπομπή στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

 

STAR ΚΥΠΡΟΣ

Δύο brands είχε το TVOne για τα οποία μπορούσε να υπερηφανεύεται (λέμε τώρα) και τα κατέστρεψε αμφότερα σε μια σεζόν – ό,τι δηλαδή δεν πέτυχε τόσα χρόνια ο ανταγωνισμός το προκάλεσαν οι ίδιοι μόνοι τους! Ήταν που ήταν ως θέαμα για τα πανηγύρια, η φετινή ενσάρκωση πέτυχε αυτό που πολλοί θεωρούσαμε αδύνατο: να ανακαλύψουν νέα βάθη στην κακογουστιά, την προχειρότητα και τον εξευτελισμό. Καταλαβαίνεις, άλλωστε, ότι δεν έχεις υπόθεση όταν σε έχουν εγκαταλείψει μέχρι και οι τουϊτεράδες.

 

ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΥΦΙΚΟ

Αυτή η -υποτίθεται- μαύρη κωμωδία σε σενάριο Βάνας Δημητρίου και σκηνοθεσία Ανδρέα Γεωργίου μοιάζει περισσότερο με vanity project των δημιουργών του που κατάφεραν να εγκριθεί από το κανάλι, μόνο και μόνο επειδή του πρόσφεραν το «Τατουάζ». Γιατί, σε διαφορετική περίπτωση, ένας διευθυντής προγράμματος που επιθυμεί να παραμείνει το κεφάλι του στη θέση του δεν θα άγγιζε καν πάνω σε μια τέτοια φρικαλεότητα, πόσο μάλλον να την προικίσει κιόλας μ’ ένα σεβαστό budget που να δικαιολογεί εξωτερικά γυρίσματα, ικανότατο συνεργείο και ένα πολυπληθές καστ για να χάνει τον χρόνο του.

 

GAME OF LOVE

Ο ΑΝΤ1 Ελλάδας δεν έκανε τίποτα άλλο φέτος απ’ το να τρέχει πίσω απ’ τον Ατζούν, αντιγράφοντας αδέξια κάθε πετυχημένο concept του Τούρκου μεγαλοπαραγωγού, όμως, με το «Game of Love», ένα θλιβερό κακέκτυπο του εξίσου trashy αλλά τρομακτικά πετυχημένου «Power of Love», πραγματικά χτύπησε πάτο. Εύσημα στον γενικό διευθυντή του ΑΝΤ1 Κύπρου που φρίκαρε μόλις το είδε και το έκοψε κακήν κακώς, μετά από μια χούφτα εκπομπές. Ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να είμαστε μπροστά σε κάποια πράγματα;

Πηγή : Περιοδικό Tv Μανία

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *