CELEBRITIESSHOWBIZΚαρέ καρέ η δημιουργία των δύο νυφικών της Κιάρα Φεράνι από τον...

Καρέ καρέ η δημιουργία των δύο νυφικών της Κιάρα Φεράνι από τον οίκο Dior (βίντεο)

Η Κιάρα Φεράνι παντρεύτηκε τον εδώ και χρόνια σύντροφό της, τον Ιταλό ράπερ Φεντερίκο Λεονάρντο Λουτσία, δηλαδή Φέντεζ, το περασμένο Σάββατο, στο Νότο της Ιταλίας, σε αυτό που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο πιο επικός γάμος του 2018.

Οι εορτασμοί τα είχαν όλα: ουρές θαυμαστών, ιδιωτικές πτήσεις με τις μασκότ της Κιάρα και του Φέντεζ, ένα δείπνο σε κάστρο και μια δεξίωση με ένα καρουζέλ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Chiara Ferragni – Fedez: Εικόνες από το φαντασμαγορικό γαμήλιο πάρτι τους

Και σαν να μην ήταν όλα αυτά αρκετά – η Κιάρα σχεδίασε τις νυφικές της εμφανίσεις σε μια διαδικασία που συνοψίζει το όνειρο κάθε κοριτσιού. Τα highlight; 3 χειροποίητα νυφικά Christian Dior Haute Couture, ιδιωτικά ραντεβού με την σχεδιάστρια Μαρία Γκράτσια Κιούρι, χειροποίητες λεπτομέρειες και πολλά ακόμη.

Το Harper’s Bazaar παραβρέθηκε στα παρασκήνια της κατασκευής των νυφικών της Κιάρα – τόσο της παραδοσιακής της εμφάνισης, όσο και το μακρύ φόρεμα που φόρεσε στη δεξίωση και που μετατράπηκε στη συνέχεια σε ένα μίνι φόρεμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι μας θύμισε το δεύτερο νυφικό της Chiara Ferragni και απογοητευτήκαμε; (εικόνες)

Η Κιάρα, με έδρα τόσο το Μιλάνο όσο και το Λος Άντζελες, και γνωστή ως το it-girl της Ιταλίας, επέλεξε να δουλέψει με την Γκράτσια Κιούρι για τα νυφικά της, λόγω της μακρόχρονης εργασιακής και φιλικής σχέσης τους, από τότε που η Γκράτσια ήταν στον Valentino και στη συνέχεια ανέλαβε το νέο της ρόλο στον Dior. «Θαυμάζω και φοράω τις δημιουργίες της για τον Dior από τότε που έκανε την πρώτη της συλλογή για τον οίκο» εξηγεί η Κιάρα. Ήταν μία από εκείνες τις πρώτες κολεξιόν, η συλλογή για την Άνοιξη/ καλοκαίρι του 2017, που ενέπνευσαν το γαμήλιο φόρεμα της Φεράνι.

«Στην αρχή δεν ήθελα ένα παραδοσιακό νυφικό, ένιωθα ότι ήθελα να είναι κάτι που να μοιάζει περισσότερο με ένα βραδινό φόρεμα, ειδικά ένα που αγάπησα από την πρώτη κολεξιόν της Μαρία Γκράτσια Κιούρι για τον Dior». Κι εκείνα τα φορέματα ήταν το σημείο αναφοράς για το νυφικό που φόρεσε στη δεξίωση και που μετατράπηκε σε ένα μίνι φόρεμα, αλλάζοντας την φούστα. Το θέμα όμως του γαμήλιου νυφικού, εκείνου που θα φορούσε στην τελετή παρέμενε, με την Κιάρα να θέλει να συγχωνεύσει την περιπετειώδη αλλά και επηρεασμένη από την μόδα ζωή της, σε αυτό που θα φαινόταν τουλάχιστον αρχικά, ως ένα παραδοσιακό ντύσιμο.

«Στη συνέχεια, μίλησαν με την Μαρία Γκράτσια, που σκέφτηκε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε πραγματικότητα ένα μοντέρνο αλλά ταυτόχρονα κλασικό νυφικό χωρίς να χάσω την σύγχρονη ταυτότητά μου, αλλά να συγχωνεύσω και το γεγονός πως είμαι μια νεαρή Ιταλία που παντρεύεται στη Σικελία». Το αποτέλεσμα; Ένα δαντελένιο τοπ, που φτιαγμένο με τις ιστορικές τεχνικές της βενετσιάνικης δαντέλας και μια φούστα από τούλι με ένα χώρισμα στο κέντρο μπροστά, για να αναδεικνύει τα πόδια της νύφης και να προκαλεί μια πιο νεανική αίσθηση.

Και τα δύο νυφικά ήταν περισσότερο σαν σύνολα, καθώς το καθένα αποτελούνταν από πολλά κομμάτια. Το νυφικό που φόρεσε στην τελετή, δημιουργήθηκε με δαντέλα, και μια μακριά φούστα, που αποτελούνταν από περισσότερα από 400 μέτρα τούλι σε διάφορους τόνους και μήκη. Το νυφικό χρειάστηκε πάνω από 1.600 ώρες εργασίας για να γίνει πραγματικότητα.

Το βραδινό φόρεμα, που πήρε την έμπνευσή του από την πρώτη συλλογή της Μαρία Γκράτσια, ήταν κεντημένο στο χέρι με στίχους από το τραγούδι που έγραψε ο Φέντεζ όταν της έκανε πρόταση γάμου στη σκηνή στη Βερόνα. Είχε επίσης ένα μικρό λιοντάρι που συμβόλιζε το γιο του ζευγαριού, Λεόνε, και τοπία από όλες τις πόλεις όπου έζησε το ζευγάρι – όπως έναν φοίνικα για το Λος Άντζελες και τον Πύργο του Άιφελ. Η χειροποίητη εργασία έγινε σε στρώσεις, για να δίνει στο νυφικό μεγαλύτερη διάσταση και οπτικό ενδιαφέρον όταν η νύφη περπατούσε.

Δύο φούστες κατασκευάστηκαν για τη δεύτερη και τρίτη εμφάνιση της Κιάρα, ώστε να μπορεί να αλλάξει εύκολα μεταξύ της δεξίωσης και του πάρτι που δόθηκε στη συνέχεια. Εκτός από τα νυφικά, δημιουργήθηκαν και χειροποίητα εσώρουχα σε διάφορες αποχρώσεις και υφές από ιβουάρ και nude χρώμα. Τα εσώρουχα είχαν ένα κεντημένο «Chiara» στο σημείο που κανονικά τυπώνεται το σύμβολο της μάρκας «J’ Adior».

Όταν η Κιάρα είδε τα νυφικά στο ατελιέ του Dior και το τελικό αποτέλεσμα στη Σικελία, σχολίασε: «Ήθελα να είναι απλά αλλά διαχρονικά, ρομαντικά και θηλυκά ταυτόχρονα… Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη. Είναι μια πολύ ξεχωριστή στιγμή και κάθε φορά που πήγαινα να αλλάξω εμφάνιση, ήταν μοναδικό. Έκλαιγα σαν μικρό παιδί».

View this post on Instagram

🎠

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

ΣΧΕΤΙΚΑ

LIKE NEWS