CELEBRITIESΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣΠέτρος Κωστόπουλος: «Δεν γνωρίζω από οκτάβες άλλα ξέρω να ακούω καλά»

Πέτρος Κωστόπουλος: «Δεν γνωρίζω από οκτάβες άλλα ξέρω να ακούω καλά»

Δεν αντέχει τους κακούς χαρακτήρες κι εύχεται μέσα από το «star academy» να γνωρίσει καλά παιδιά, με δικαιολογημένη βάση στο όνειρο. Ο πάντα απρόβλεπτος, αιχμηρός, καυστικός, έντονος και φορτσάτος Πέτρος Κωστόπουλος, ετοιμάζεται να προσθέσει άλλη μια ιδιότητα στο βιογραφικό του. Αυτή του… κριτή.

Άρχισα να πιστεύω ότι είναι φυσικό επακόλουθο οι ηθοποιοί να γίνονται παρουσιαστές, οι τραγουδιστές κριτές και οι παρουσιαστές είτε διευθυντές σε κάποια μουσική ακαδημία στην τηλεόραση είτε να το ρίχνουν στη συγγραφή.

Έτσι γίνεται παντού. Ξέχασες ότι και όλοι γίνονται σχεδιαστές μόδας! Μέσα στην κρίση και τζάμια να καθαρίζεις, καλό είναι. Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή.

Δεν πέρασε ποτέ από το μυαλό σας να γράψετε την αυτοβιογραφία σας ή τουλάχιστον ένα μυθιστόρημα;

Όχι, παρότι μου το έχουν ζητήσει. Πρώτον δεν με ενδιαφέρει η υστεροφημία μου, μόνο τα παιδιά μου θέλω να ξέρουν ποιος είμαι πραγματικά και δεύτερον δεν έχω χρόνο για ξόδεμα όταν ένα βιβλίο στην Ελλάδα, δεν σου αφήνει ούτε δραχμή. Δεν είναι Αμερική που μπορεί να βγάλεις πολλά. Έχω άλλες εργασιακές προτεραιότητες. Δεν έχω πολυτέλεια χρόνου, δυστυχώς.

Αν έπρεπε να γράψετε κάτι τώρα, στην εποχή που ζούμε, ένα editorial για παράδειγμα, ποιο θα ήταν το περιεχόμενό του και τι τίτλο θα βάζατε;

«Η Εκδίκηση της Γυφτιάς». Χωρίς εξηγήσεις.

Εγώ, πάντως, θα καταπιανόμουν με το «φαινόμενο» της εποχής που δεν είναι άλλο από το «Survivor», τα τρελά ποσοστά που καταγράφει και την ανάγκη του κόσμου για τα ριάλιτι. Είναι όντως η νέα μόδα της εποχής ή επειδή τα κανάλια στέρεψαν από ιδέες αναζητούν έτοιμες λύσεις από το παρελθόν;

Το «Survivor» τα πήρε όλα σβάρνα. Ένα απλό τηλεοπτικό format είναι. Ούτε παλιό ούτε καινούριο. Και τα late night talk shows, 60 χρόνων έγιναν από τη εποχή του Τζόνι Κάρσον. Το «Survivor» είναι μια εξωτική διαφυγή σε περίοδο πενίας. Πας τρεις ώρες εικονικές διακοπές σε κοκοφοίνικες. Το βλέπουν πολλοί άνδρες, που έχουν απομακρυνθεί απ’ τη γυναικοκεντρική τηλεόραση (όλοι θα ’θελαν μια τέτοια «περιπέτεια»), έχει μπανιστήρι σε γυμνασμένα κορμιά και ταύτιση με ομάδες. Είναι και πολύ καλή παραγωγή με εξαιρετικά γυρίσματα για παιχνίδι.

Το trash πουλά στις μέρες μας ή τίποτα δεν θεωρείται trash από τη στιγμή που υπάρχει η αποδοχή του κόσμου;

Όσο το trash πουλά λιγότερο στην τηλεόραση τόσο ανθεί δυστυχώς στα social media. Εκεί έχει μεταφερθεί η ανθρωποφαγική κακία.

Με εξαίρεση λοιπόν το «Survivor», πάει καιρός να παρακολουθήσουμε μία εκπομπή εγκλεισμού τύπου «Star Academy». Με βάση το τι είδαμε μέχρι σήμερα, αυτή τη σεζόν δηλαδή, θεωρείτε ότι ο κόσμος επιλέγει αυτού του είδους τα παιχνίδια λόγω της φιλοσοφίας τους; Ότι δηλαδή δεν στηρίζονται πάνω σε σενάρια και καλοστημένες πόζες;

Δεν ξέρω τι θέλει ο κόσμος. Διαφυγή θέλει απ’ τη μαυρίλα. Το Χόλιγουντ άνθησε στη δεκαετία του ’30, όταν καταστράφηκαν τα πάντα στην Αμερική. Ήταν η μόνη βιομηχανία που ανέβηκε.

Από το «Βράδυ» στο «Star Academy». Είναι αλήθεια πως μου προκάλεσε έκπληξη η συμμετοχή σας στο παιχνίδι. Τι σας οδήγησε να αποδεχτείτε την πρόταση του Epsilon για το ρόλο του κριτή;

Γιατί έκπληξη; Το έκανα δυο χρόνια στο «Greek Idol». Επιστρέφω σε γνωστό δρόμο.

Θεωρείτε ότι είναι μία ιδιότητα την οποία θα θέλατε να συμπεριλάβετε στο βιογραφικό σας;

Ό,τι κάνω το βάζω στο βιογραφικό μου. Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή. Άρχισα να δουλεύω ως πλασιέ βιβλίων, γκαρσόνι για να σπουδάσω, ταξιτζής, πούλαγα και ελληνικές σημαίες έξω από γήπεδα και άλλα πολλά.

Η Άννα Βίσση και ο Νίκος Καρβέλας θα κρίνουν τους συμμετέχοντες κυρίως στο μουσικό κομμάτι. Εσείς;

Δεν είμαι ούτε συνθέτης, ούτε τραγουδιστής, αλλά άσχετος από μουσική δεν είμαι. Έστησα τέσσερα μεγάλα ραδιόφωνα (Klik, Nitro, Sfera, Derti), είμαι ραδιοφωνικός παραγωγός 25 χρόνια και έβγαλα σειρά cd compilations με πολλές πλατίνες. Τα «Sweet and Sweat». Δεν γνωρίζω από οκτάβες άλλα ξέρω να ακούω καλά. Αυτό φάνηκε και όταν είχα τη δισκογραφική εταιρία «Nitro Μusic». Από εκεί βγήκαν για παράδειγμα, η Πέγκυ Ζήνα και ο Γιώργος Τσαλίκης.

Στην αρχή, γράφτηκε, ότι θα αναλαμβάνατε τη θέση του διευθυντή της σχολής, ένα πόστο στο οποίο τοποθετήθηκε η Κατερίνα Γκαγκάκη. Ισχύει;

Δεν θα μπορούσα να είμαι διευθυντής σχολής. Αυτό ταιριάζει απόλυτα στην Κατερίνα. Την βρίσκω ιδανική για αυτή τη θέση.

Θα σας βλέπουμε μόνο στα live ή θα έχετε και κάποιο ρόλο στη σχολή;

Κυρίως στα live. Αλλά θα περνώ και από τη σχολή.

Παλιοί γνώριμοι με την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα. Πώς είναι όμως η φιλία να επεκτείνεται σε επαγγελματικό επίπεδο; Δεν σας απασχολεί το ενδεχόμενο κάποιας διαφωνίας;

Καταρχήν και πέρα από τα τετριμμένα που λέγονται σε τέτοιες περιπτώσεις, είμαι ευτυχής που θα είμαι με την Άννα και τον Νίκο. Αν δεν ήταν αυτοί ίσως να μην πήγαινα. Και φίλοι μου είναι και τους θαυμάζω. Δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα σε κανέναν, ούτε να κάνουν τον έξυπνο όπως βλέπω κάποιους. ΕΙΝΑΙ. Εννοείται ότι θα διαφωνήσουμε! Τι είμαστε; Χορωδία; ( γέλια). Αλλά και η φιλία που έχουμε και η αλληλεκτίμηση το πολύ πολύ να μας οδηγήσει σε γέλια!

Είστε έτοιμος για την πρεμιέρα;

Όχι. Ετοιμάζομαι με γυμναστική. ( γέλια)

Να υποθέσω ότι στις 16 Μαρτίου θα δούμε έναν άλλο Πέτρο Κωστόπουλο απ’ ό,τι έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα μέσω των εκπομπών του; Πιο καυστικό και έντονο;

Θα είμαι εγώ. Ούτε περισσότερο κάτι ούτε λιγότερο. Και θα έχω απέναντι μου παιδιά με όνειρο. Και σαν πατέρας έχω μάθει πια να είμαι και γλυκός και διδακτικός, όσο μπορώ. Τους κακούς χαρακτήρες δεν αντέχω μόνο, η αυτούς που νομίζουν ότι ο κόσμος συνωμοτεί εναντίον τους για να κρύψουν τη μετριότητά τους και ας έχουν τη φωνή του Frank Sinatra. Έχουμε πήξει από τέτοιους κομπλεξικούς, στους καιρούς που ζούμε. Ζόμπι. Εύχομαι στο παιχνίδι να γνωρίσω καλά παιδιά με δικαιολογημένη βάση στο όνειρο. Άλλωστε ένα παιχνίδι είναι μόνο. Αν βγει και κάτι καλό, ακόμη καλύτερα!

ΣΧΕΤΙΚΑ

LIKE NEWS